Kontroler do ładowarki WALLBOX EVSE DIN
⭐⭐⭐⭐⭐
➡️ EVSE to skrót od angielskiej nazwy „electric vehicle supply equipment”. Jest to element, który dostarcza energię elektryczną do ładowania pojazdów elektrycznych lub pojazdów typu plug-in.
➡️ Cykl pracy sygnału pilotażowego podawanego przez EVSE określa maksymalną wydajność ładowania. Samochód może zdefiniować kilka stanów poprzez ściągnięcie sygnału pilotażowego do określonych poziomów napięcia (3V, 6V, 9V). Na podstawie tej informacji zwrotnej EVSE uruchamia przekaźnik, który umożliwia ładowanie pojazdu lub ocenia stan jako błąd (energia elektryczna nie zostanie dostarczona).
➡️ Informacje ogólne:
✔️ zasilanie 5A 250V,
✔️ montaż na szynie DIN,
✔️ zaciski wtykowe,
✔️ możliwość ograniczenia prądu w zależności od użytego przewodu (wykrywanie rezystora PP),
✔️ posiada wbudowany przekaźnik (możliwość bezpośredniego wysterowania stycznika 230V),
✔️ pojazdy do których pasuje kontroler: TESLA S/X (większość pojazdów zgodna z SIMPLE EVSE),
✔️ potrafi ograniczyć natężenie prądu, w zależności od zewnętrznego napięcia (dla użytku z domowymi instalacjami PV) – posiada wejście analogowe 0-5V lub opcjonalnie 0-10V (NIE IZOLOWANE),
✔️ sposób użycia: wystarczy podłączyć przewód fazowy, neutralny, PE oraz wyjście przekaźnikowe (faza) i pilot sterujący CP,
➡️ zestaw zawiera:
✔️ Moduł EVSE DIN gotowy do podłączenia.
Model |
EVSE DIN |
łącznik |
zintegrowany bezpiecznik |
zasilanie |
5A 250V |
waga |
85 g |
zaciski |
zaciski wtykowe |
możliwość ograniczenia prądu w zależności od użytego przewodu (wykrywanie rezystora PP) |
TAK |
posiada wbudowany przekaźnik (możliwość bezpośredniego wysterowania stycznika 230V) |
TAK |
wymiary (bez złączy) |
86x29x25mm |
kompatybilny |
Tesla, Nissan Leaf, Mitsubishi iMiev, Opel Ampera, eGolf, Mitsubishi Outlander PHEV, Citroen Berlingo Electrique i więcej…. |